شنبه بیست و هشتم مهر ۱۴۰۳ - 21:26 - محسن دامنی، ابونیما -
ما از اینکه دیگران عیب هایمان را به ما گوشزد کنند چه بسا ناراحت شده و بلافاصله واکنش نشان دهیم!
اما اگر کتاب بخوانیم کتاب با شیوه ای ملایم و به گونه ای که ناراحت نشویم عیب هایمان را به ما گوشزد می کند.
کتاب بخوانیم که کتاب ما را متوجه نقص هایی می کند که در ما وجود دارد و نیز شیوه اصلاح شان را به ما آموزش می دهد!
✍️ محسن دامنی
اینجانب محسن دامنی ملقب به ابو نیما، این وبلاگ را جهت مطالب و یادداشت ها و مقالات ادبی و فرهنگی و اجتماعی که در این چند سال اخیر نگاشته ام ایجاد کرده ام تا بلکه با نشر آنها در این صفحه بتوانم به جامعه انسانی کمکی هرچند کوچک کرده باشم. امید است محتوایی که توسط بنده در زمینه های ادبی و فرهنگی و اجتماعی در این جا نشر می شود بتواند مورد توجه شما مخاطبین عزیز قرار گیرد. ان شاءالله چنین باشد!